Balony reklamowe

Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na eko. Ekologiczność spotykana jest na każdym kroku. Wystarczy rozejrzeć się po sklepach, a na każdej półce znajdziecie produkty z wielkim sloganem „Produkt Ekologiczny”. Mogą to być produkty żywnościowe, a mogą być zwykłe reklamówki z papieru. O tych reklamówkach z papieru będzie nasz artykuł, zatem radzimy zapiąć pasy i zacząć lekturę.

balony reklamowe e są coraz bardziej popularne. Są nie tylko lekkie oraz maksymalnie mocne, ale przede wszystkim ciekawe. Oglądając filmy z USA pewnie nie raz widzieliście, jak aktor niósł ze sobą do domu wielkie reklamówki reklamowe naszpikowane zakupami. Z tego też powodu i w naszym kraju zaczęto interesować się takimi ciekawymi torbami. Dla sklepów takie balony to także fantastyczne rozwiązanie, bo są one maksymalnie tanie i w wielu przypadkach otrzymują je one za darmo. Czemu za darmo? A gdybyście Wy wydrukowali na reklamówce swoją reklamę i oddali sklepom za darmo, to czy one by tych reklamówek nie przyjęły? Proste pytanie i prosta odpowiedź.

Torba papierowa to fantastyczne miejsce na reklamę i wie o tym każda osoba, która kiedykolwiek miała z reklamą coś wspólnego. Wiadomo nie od dziś, że Polacy to naród bardzo ciekawski. Jak idziemy z reklamówką po mieście, to każdy przechodzeń tylko patrzy na logo firmy znajdujące się na torebce. Niektórzy tacy już po prostu są. Ma to świetny związek z reklamą. Skoro uwielbiamy tak patrzyć na reklamówki innych osób, to może warto umieścić tam reklamę? Teraz pewnie coraz bardziej się do tego przekonujecie. balony reklamowe są fantastycznym sposobem na promocję usług oraz działalności gospodarczych. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę w biznesie, to potrzebujecie skutecznej reklamy a możecie sobie taką zapewnić poprzez drukowanie haseł reklamowych na balony reklamowe. Jest to bardzo opłacalne i tanie. Statystycznie rzecz biorąc, wydrukowanie 10 milionów takich torebek reklamowych będzie kosztowało tyle, ile kilkudniowy spot reklamowy w telewizji. Wiemy z doświadczenia, że młodzi ludzie są bardzo ciekawi nowoczesnych sposobów promocji produktów. Wydaje im się, że ulotki nie będą już tak skuteczne, jak chociażby 5 lat temu, ale to bzdura. Ulotki są nadal bardzo popularne. Za kilka lat balony reklamowe z nadrukiem także będą już tak popularne jak ulotki, ale to nie zmniejszy ich skuteczności, bo ludzi ciekawi to, jak kolejna firma zaprezentuje się na tych torbach.

Każdy sposób reklamy jest dobry i wiedzą o tym wszyscy, nie tylko przedsiębiorcy. W przypadku sklepów oraz działalności z branży handlowej pomysłów na zaoferowanie swoich produktów jest na prawdę wiele. Wiadomym jest, że większość osób, chcąc dotrzeć ze swoim produktem do dużego grona potencjalnych klientów decyduje się na kosztowną reklamę w telewizji bądź radiu. Wiele sklepów także wykupuje ogromne bilbordy przy drogach, na których to umieszcza najświeższe oferty tygodnia. Jednak są łatwiejsze i z całą pewnością tańsze rozwiązania, które bezapelacyjnie spodobają się każdemu przedsiębiorcy, a nawet i klientowi.

Reklama, która dociera wszędzie.

Robiąc zakupy w sklepie, towar pakujemy w reklamówki, a jak sama nazwa wskazuje, są to siatki przenoszące reklamę. W ostatnim czasie jednak coraz bardziej modne stają się również i balony reklamowe. Nie da się ukryć, że to bardziej ekonomiczne rozwiązanie, które przyszło do nas z zachodu. Nasi rodacy coraz chętniej sięgają po takie rozwiązania i nie chodzi tu tylko o przedsiębiorców, którzy umieszczają na torbach swoje reklamy, ale także o zwykłych konsumentów, którzy chcąc być bardziej ekologicznymi sięgają właśnie po balony z papieru.

Wytrzymałość.

Wbrew pozorom balony reklamowe z nadrukiem są niezwykle wytrzymałe. Oczywiście wszystko też zależy od producenta, ale w większości renomowanych firm produkujących balony z papieru otrzymamy gwarancję dość wysokiej wytrzymałości. W związku z tym, że rozróżnia się różne rodzaje toreb warto jest się zorientować, które z nich są lepsze do dźwigania ciężkich zakupów, a do których lepiej nie wkładać zbyt wiele produktów. Średnia wytrzymałość takich siatek to około 5 kilogramów. Jednak niektóre firmy wydają balony mogące udźwignąć nawet ponad 10 kilogramów. Wszystko zależy także od rodzaju oraz gramatury.
Główną i najbardziej widoczną różnicą są uszy toreb papierowych. Otóż te wykonane z płaskim uchem są znacznie mniej wytrzymalsze niżeli te z uchem skręcanym. Jeśli więc przerobić swoje zwykłe balony na balony reklamowe, to postaw na te ze skręcanym uchem. Klient będzie z całą pewnością zadowolony, ponieważ będzie mógł wykorzystywać ją wielokrotnie, a co za tym idzie Twoja reklama będzie się rozrastać i docierać do coraz większego grona osób.

Istnieje wiele form reklamy, które mogą przyciągnąć klienta. Jedni decydują się na ulotki reklamowe, zaś inni myślą nieco poważniej i szukają bardziej innowacyjnych rozwiązań. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest torba papierowa z nadrukiem reklamowym. I o tym niech będzie ten artykuł, skoro cały serwis opowiada o reklamie. balony reklamowe kojarzycie Państwo chyba wszyscy. Nie ma tutaj nic ciekawego do napisana. To zwykły brykiet przerobiony na papier, sklejony ciepłym klejem. To cała historia. Idziemy do sklepu, robimy zakupy a na końcu wrzucamy je wszystkie do darmowych toreb papierowych. Ale chwila, chwila. Napisaliśmy darmowych? To pewnie coś oznacza. W istocie tak. Jeśli otrzymujecie Państwo w sklepie darmową reklamówkę, to musicie wiedzieć, iż nie jest ona do końca taka darmowa. Producent sobie dobrze wszystko przemyślał i zainstalował na niej reklamę, by na końcu rozdać za darmo do sklepów. Od dzisiaj jeśli będziecie otrzymywać darmowe reklamówki to zawsze patrzcie na napisy w niej zawarte. Zwykle będzie to ciekawa reklama i to od Was zależy, czy skusicie się coś dzięki niej zakupić.

balony reklamowe są znane od lat. Niestety, ale do niedawna Polska była krajem bardzo zamkniętym na nowości ze Stanów Zjednoczonych. Przypomnijcie sobie oglądane do niedawna filmy amerykańskie i odpowiedzcie sobie na pytanie, czy widzieliście kiedykolwiek w Polsce takie balony reklamowe jak na filmach w USA? Zapewne takich torebek nie widzieliście, dlatego podwójnie cieszy nas fakt, że ktoś w końcu postanowił zainteresować się tym tematem i wprowadzić do Polski ten bardzo praktyczny produkt. Od kilku lat wiele Polskich firm inwestuje pieniądze w takie torebki, a dzięki temu hipermarkety mają je za darmo. Klienci mogą zatem pakować swoje zakupy do darmowych toreb, a jedynie za co płacą lub forma płacenia to zwykłe przyglądnięcie się reklamie. Taką moc może mieć zwykła reklamówka. Czy rozumiecie Państwo, dlaczego prosta reklama jest najbardziej skuteczna? Ponieważ dociera do szerokiego grona osób. Zobaczycie to na poniższym przykładzie.

Czy to wypali?

Jeśli zastanawiacie się nad tym, czy ta forma reklamy wypali, to spieszymy z informacją, że jak najbardziej. Wystarczy, że wyobrazicie sobie jak idziecie do sklepu i bierzecie torebkę papierową. Nosicie ją z reguły tuż nad pasem, zatem reklama będzie znakomicie widoczna. Jeśli sobie to wyobrazicie to tak samo jak my dojdziecie do wniosku, iż ten sposób reklamy jest absolutnie rewelacyjny. Reklama w telewizji zwykle jest oglądana przez 2-3 miliony ludzi, ale większość z nas zmienia kanał, gdy widzi spot. Co innego jest z reklamówkami, bo one są skuteczne dopiero wtedy, kiedy ktoś będzie się im przyglądał. Czy musimy pisać coś więcej?

Słowem podsumowania. Reklama może być bardzo skuteczna nawet w prostej formie. Nie musimy wydawać kroci na spoty reklamowe lub artykuły w gazetach. To nie ma żadnego sensu. Wystarczy podejść do tego tematu z dystansem, a sami się przekonacie, że reklama na torebkach jest czymś fantastycznym. Na ten temat napisaliśmy już bardzo wiele ciekawych artykułów, bo chcemy promować takie nowości. Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, to zachęcamy do kontaktu zarówno telefonicznego jak i mailowego.

Na co zwrócić uwagę przy zamawianiu?

Z całą pewnością, jeśli po raz pierwszy będziesz zamawiał balony z nadrukiem, to zwróć szczególną uwagę na rozdzielczość zdjęcia z graffiti. W związku z tym, że możliwy jest dobór różnych rozmiarów toreb, warto jest pamiętać, że logotyp powinien wyglądać ciekawie i klarownie zarówno na małej torebce jak i na tej większej. Warto jest tutaj więc zwrócić się z prośbą do producenta. Przedstawić sytuację, że jesteś nowicjuszem w tej dziedzinie i chciałbyś uzyskać jakąś poradę odnośnie dobrania logotypu do wielkości balony. Niewątpliwie producent udzieli takiej pomocy, ponieważ dysponuje dużym doświadczeniem i wiedzą z zakresu poligrafii. Ponadto dobrze jest zapytać odnośnie wytrzymałości toreb. Istnieje wiele ich rodzaju, a wytrzymałość zależy od rodzaju papieru oraz sposobu produkcji. Jeśli więc w swoim sklepie oferujesz towary różnej wagi, a Twoi klienci lubią robić duże zakupy, to postaw na balony bardziej wytrzymałe. Niewątpliwie cena będzie gram wyższa, ale na pewno klienci będą bardziej zadowoleni, a co za tym idzie reklama umieszczona na torbie będzie dłużej spełniać swoją funkcję.

Uchwyt prosty czy skręcany?

Producenci oferują nam ogromny wybór, nie tylko jeśli chodzi o kolorystykę czy gramaturę torebek papierowych, ale także w przypadku uchwytów. W stanach popularne stają się balony reklamowe z nadrukiem bez uchwytów, my jednak wolimy te z uszami. Jeszcze nie jesteśmy aż tak przyzwyczajeni do tego sposobu dźwigania, który jakby nie patrzył jest prawidłowy dla naszego zdrowia. Polacy wolą nosić trzymając za uchwyt. Tutaj więc producenci oferują proste oraz skręcane uszy. Wbrew pozorom nie jest to tylko efekt wizualny, ale także ma swoje znaczenie w wytrzymałości. Otóż uchwyty skręcane są znacznie bardziej wytrzymałe na ciężar niżeli te proste. Jeśli więc zagwarantować swoim klientom odpowiednią wytrzymałość, postaw na balony ze skręcanym uchwytem.

Podsumowując wszelkie balony reklamowe producent wyrabia zachowując odpowiednie normy i przepisy. Niewątpliwie są to ekologiczne worki do przenoszenia zakupionych towarów, które zyskują dzisiaj coraz większą popularność. Ponadto są wspaniałą formą reklamy, która jest znacznie bardziej estetyczna, gdy jest wykonana na papierze, zyskuje pełnię barw i jest łatwiej zauważalna przez potencjalnych klientów. Warto jest więc inwestować w tego rodzaju siatki, ponieważ są one wspaniałym wyborem zarówno dla przedsiębiorcy, który dzięki nim skutecznie zareklamuje swoją działalność, ale także dla zwykłych konsumentów, którzy mogą bezpiecznie przetransportować swoje zakupy. Ponadto klienci doceniają je za brak przejrzystości, czyli krótko mówiąc w reklamowej torbie nie widać co niesiesz, a co za tym idzie wścibskie sąsiadki nie wiedzą jakie zakupy zrobiłeś.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *