Balony są najlepsze….

Każda osoba pragnąca sprzedać jakiś produkt, bądź też zareklamować swoje usługi szuka najlepszych miejsc do umieszczenia loga oraz hasła reklamowego. Jedni wybierają kubki, inni długopisy a jeszcze kolejni robią wielkie bannery w Internecie. Czy taka reklama może być skuteczna? Każda reklama będzie skuteczna, jeśli wiele osób ją zobaczy. A co powiecie Państwo na balony lateksowe z reklamą firmy lub usługi? Czy w naszym kraju taka forma promocji ma szansę bytu? Oczywiście, że tak i o tym będzie nasz tekst.

balony reklamowe są znane od wielu lat. Początek ich tworzenia miał miejsce w latach dwudziestych XX wieku w Stanach Zjednoczonych. Stany to kraj wysoko rozwinięty, dlatego tam reklama jest bardzo ciekawą dziedziną. Umieszczano już reklamy na słupach, billboardach, więc postanowiono zrobić coś ze zwykłym balonem reklamowym. Wymyślono, że na torbie umieszczą nadruk połączony z ciekawym logiem i zaczną oddawać je sklepom. Sklepy bardzo chętnie przyjęły taki prezent, dlatego dzisiaj jesteśmy świadkami jak moda na takie lateksowe reklamóweczki rośnie i rosnąć będzie nadal. W Polsce póki co balony z papieru nie są jeszcze tak popularne, ale jest to spowodowane faktem, że bardzo wielu z nas nie korzysta z eko rozwiązań. Jesteśmy przyzwyczajeni, że siatka ma być plastikowa oraz mocna. Nic bardziej mylnego. balony z papieru są o dziwo bardziej wytrzymałe, bo to nie jest zwykły papier, a coś a’la brykiet.

Czy balony lateksowe z nadrukiem to marketingowy strzał w dziesiątkę, a może stopę?

lateksowe balony to naprawdę strzał w dziesiątkę. Wystarczy podejść do tego tematu z pierwszej osoby. Wyobraźcie sobie Państwo, że jedziecie do sporego hipermarketu na zakupy. Kupujecie sobie różne produkty, idziecie do kasy i szukacie dla siebie reklamówki, aby jakoś dotargać swoje zakupy do samochodu. Wybieracie ciekawą i ładną torbę papierową i pakujecie swoje rzeczy. Idziecie do auta i co jakiś czas zwracacie na siebie uwagę reklamą, która jest umieszczona na torbie. Nie robicie sobie z tego nic i pakujecie zakupy do samochodu. Wracacie do domu i je wyciągacie. Dopiero w kuchni dochodzicie do wniosku, że macie na reklamówce ciekawe hasło reklamowe i logo. To właśnie dlatego 10-20 osób popatrzyło się na Waszą siatkę z zakupami i dobrze zapamiętało logo. 20 osób zauważyło reklamę wartą kilka groszy. balony lateksowe to naprawdę znakomity sposób na reklamę.

balony reklamowe z nadrukiem to produkt, o którym można napisać bardzo wiele ciekawych rzeczy. Bardzo istotny jest fakt, że sama moda na taką reklamę rośnie z dnia na dzień i pewnie za kilka lat nikt nie będzie pamiętał o ulotkach, skoro torebki są tak skuteczne. Prostota ma zawsze wielki zasięg. O reklamie można napisać kilka książek, ale nie ma to żadnego sensu, bo na naszej stronie znajdziecie wiele ciekawych artykułów. Jesteśmy przekonani, że dzięki nam zrozumiecie, iż machina marketingowa nie jest wcale tak skomplikowana jak większość z Was sobie myśli. Nie potrzeba inwestować setek tysięcy złotych w reklamę, bo fakt – może być ona skuteczna, ale czy musi? Czy operatorzy telefonii komórkowych mają pewność, że kupując w telewizji minuty reklamowe faktycznie przyciągnął konsumentów do siebie? O tym nie wie nikt. Warto zatem spróbować reklamy, która będzie tania, bo jeśli okaże się skuteczna, to pozostaniecie tylko przy niej. Czy młodzi przedsiębiorcy lub osoby pragnące zareklamować swój produkt powinny zainteresować się balonami reklamowymi? Oczywiście, że tak. A gdzie można je wykonać? Tym zajmuje się bardzo wiele znanych firm. Jeśli jesteście zainteresowani tym tematem, to śmiało zapoznajcie się z naszą witryną od deski do deski. Dowiecie się nie tylko wielu informacji na temat reklamy, ale poszerzycie swoje horyzonty i kto wie, może zdecydujecie się na którąś z proponowanych przez nas form reklamy? Mamy nadzieję, że tak. balony reklamowe z nadrukiem to istny strzał w dziesiątkę.

Decydując się na zakup prezentu, nie możemy również zapominać o jego stosownym opakowaniu. Coraz więcej przedsiębiorców oferujących ciekawe prezenty, zupełnie bezpłatnie wręcza nam także piękne balony lateksowe. Nie byłoby w tym nic ciekawego, gdyby nie fakt, że większość z nich posiada nadruk w postaci logotypu firmy, w której kupiliśmy upominek. O ile zakup jest na przykład od jubilera, to nazwa ta nie będzie stanowiła raczej wielkiego problemu, ale sporo osób lubi zachować tajemnicę skąd i za ile dany podarunek został zakupiony. Dlatego też decydują się na zupełnie zwykłe torebki lub papier ozdobny. Ale czy na prawdę jest coś złego w zapakowaniu upominków w torbę z nadrukiem firmowym? Nie wydaje mi się. Wszystko oczywiście zależy od gustów, ale naturalnie takie torebki są bardzo estetyczne, a jeśli chodzi o te ozdobne, to nazwa firmy jest ciekawie umiejscowiona, tak że wygląda to jak część ozdób widocznych na opakowaniu. Tak czy siak, każdy ma inny gust i jednemu mogą się one podobać, a innemu nie. Jedno jest pewne, spełniają swoją rolę znakomicie!

Torba z papieru czy z plastiku?

Równie często robiąc zakupy, na przykład w sklepie odzieżowym otrzymujemy zupełnie bezpłatnie wielką torbę plastikową z ogromnym logotypem firmy. Jest to dla nich wielka reklama, bo po wyjściu ze sklepu będziesz ich reklamować niosąc swoje nowo zakupione ciuszki w wielkiej torbie. Zapewne nie raz zdarzyło się Wam zakupić zwykłą bluzeczkę, która zapakowana została w torbę wielkich rozmiarów. Zastanawialiście się wówczas dlaczego? Pewnie nie, ale odpowiedź jest na prawdę prosta. Otóż nie ważne jak dużo masz zakupów, jeśli torba jest odpowiednio wielka to potrafi zwrócić uwagę przechodniów, a i reklama na niej umieszczona jest wówczas bardziej widoczna. Jednak jeśli zapakowalibyśmy te zakupy w torbę papierową, z całą pewnością reklama byłaby jeszcze bardziej wyraźna. Dlaczego? Pewnie nie jednokrotnie zdarzyło się wam spakować zakupy w torbę z plastiku, która zmienia kształt wedle ilości spakowanych do niej rzeczy. W ten sam sposób zniekształca się też logo umieszczone na reklamówce, które nie jest wystarczająco czytelne dla przechodniów, przez co reklama nie jest dobrze odbierana i zwykle ignorowana przez inne osoby. A jak wygląda sprawa w przypadku spakowania zakupów w balony lateksowe z nadrukiem? Zdecydowanie lepiej! Otóż nieważne ile rzeczy w nią spakuje, torba ta ma specjalne dno, które podtrzymuje jej pierwotny kształt, w ten sposób reklama na niej umieszczona będzie zawsze lepiej widoczna i czytelna dla innych przechodniów. Dlatego właśnie warto jest zamienić zwykłe reklamówki na balony reklamowe wykonane z papieru.

balony z nadrukiem mają bardzo wiele ciekawych właściwości. Jeśli szukacie dobrej reklamy, a nie chcecie wydawać na nią zbyt wielu pieniędzy, to torba będzie idealnym rozwiązaniem. Wystarczy przejechać się do pierwszej lepszej firmy oferującej tworzenie grafiki komputerowej i poprosić o stworzenie wzoru na balony reklamowe. Po dwóch, trzech dniach otrzymujecie wykonane zlecenie i idziecie do firmy zajmującej się produkcją materiałów papierowych. Tam składacie zamówienie na kilka tysięcy torebek i koniec. Wasze balony lateksowe producent są już gotowe. Zastanawiająca jest cena za taką usługę. W większości przypadków firmy zajmujące się produkcją toreb papierowych za stworzenie dowolnej reklamówki nie żąda aż tylu pieniędzy, ile oczekują firmy zajmujące się produkcją ulotek reklamowych. Za ulotki trzeba zapłacić około 200 złotych / 1000 sztuk. To zbrodnia. Firmy zajmujące się papierem aż tyle pieniędzy nie żądają.

balony reklamowe z nadrukiem to hit, który przyjechał do nas ze Stanów Zjednoczonych. Musicie Państwo wiedzieć to, że reklama naprawdę jest źródłem klientów, dlatego każda jej forma jest pożądana. Pewnie większość z Was myśli, że na reklamę trzeba wydawać grube miliony złotych, ale tak być nie musi! Wystarczy kilka tysięcy i macie reklamę tak wspaniałą, jak żadna inna firma. Młodzi ludzie zaczynają dostrzegać, że to co jest modne w USA i zostanie przywiezione do nas także zrobi furorę. Dokładnie tak jest. Skoro coś działa w odległym kraju, to u nas także zadziała ale pod warunkiem, że odpowiednio do tego produktu podejdziemy.

Pewnie się Państwo domyślacie, że reklama wcale nie musi być kto wie jaka. Tak naprawdę, to cały sukces reklamy oparty jest na prostocie. Nie ma sensu wydawać kroci na reklamy w telewizji, które de facto i tak nie działają, skoro można wydać tych pieniędzy mniej, ale otrzymać w zamian coś, co będzie musiało działać. Naszym zdaniem sukces tkwi w prostocie. Jeśli przyjrzymy się statystykom, to z łatwością zauważymy, że za kilka lat praktycznie każda firma będzie korzystała z toreb reklamowych, a nie z telewizji, bo skuteczność ta sama a ceny drastycznie się różnią. Wiemy z doświadczenia, że młodzi ludzie podejdą do tematu takiej reklamy bardzo pozytywnie, zaś osobom starszym trzeba będzie wytłumaczyć to zagadnienie inaczej. Obojętne w jakim jesteście wieku – reklama jest potrzebna każdej osobie, która ma coś na sprzedaż, lub chce zaoferować usługi. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do przeglądania naszej strony internetowej. Jesteśmy przekonani, że znajdziecie u nas wiele ciekawych informacji.

Mówi się, że reklama to dźwignia handlu. Czy to prawda? A jak Państwo myślicie? Skąd kojarzycie większość produktów, których nawet nie mieliście w dłoniach? Oczywiście, że z reklamy. Uważamy, że zarówno początkujący biznesmeni jak również ci bardziej doświadczeni powinni regularnie inwestować swoje pieniądze w reklamę. Nie ma nic lepszego jak zdobywanie kolejnych klientów dzięki skutecznemu promowaniu swoich produktów. Nie ma też nic lepszego jak czerpanie zysków dzięki skutecznej reklamie.

ABC reklamy

Kiedy tak się zastanawiacie dlaczego reklama jest skuteczna, to pewnie dochodzicie do wniosku że to zasługa haseł reklamowych oraz bannerów graficznych. Po części jest to prawda. Ciekawe hasło okraszone nutką ciekawej palety kolorystycznej może zdziałać cuda. Ale czy tak pracuje większość firm? Czy większość firm rzeczywiście inwestuje swoje pieniądze w jakość reklamy, a nie miejsce ich umieszczenia? Oczywiście, że miejsce będzie tutaj najważniejsze.

ABC reklamy – brzmi to dosyć prosto, ale jedno zdanie zdradzi całe abecadło. Reklama to przede wszystkim psychologia. Psychologia to także podświadomość, zatem reklama ma zostać zapamiętana przez szerokie grono konsumentów. Jakie miejsca gwarantują zapamiętanie reklamy? Oczywiście balony lateksowe z których codziennie korzystając nosząc w nich zakupy. Z doświadczenia wiemy, że większość ludzi zwraca uwagę na reklamę torebkową tylko w dwóch przypadkach. Pierwszy to wtedy, gdy mijamy kogoś niosącego papierową torbę z reklamą, a drugi przypadek to wtedy, gdy rozpakowujemy towar z siatki na stole po powrocie z zakupów. Obywa te przypadki gwarantują jedno – rozpoznawalność reklamy.

balony reklamowe są używane od wielu lat. Wiele firm wydaje krocie dla firm drukarskich, aby mogły one wydrukować dla nich takie reklamy. Jest to znakomity chwyt marketingowy. Zresztą, zobaczycie to na swoim przykładzie. Wybierzcie się do jakiegoś większego marketu i spójrzcie na to, co jest napisane na każdej torbie lateksowej. Jest to reklama jakiegoś produktu, a do niedawna była to reklama tylko i wyłącznie UE (balony ekologiczne). Koszt stworzenia kilku tysięcy takich toreb jest bardzo niski, a zasięg ogromny. Idąc przez miasto nie tylko setki ludzi gapi się na reklamówkę z reklamą poszukując loga firmy gdzie zrobiliśmy zakupy.

Dobrze. Wróćmy do analizy psychologicznej. balony lateksowe z nadrukiem to fantastyczna inwestycja na przyszłość. Ile można zarobić z takiej reklamy? To wszystko zależy od tego, co konkretnie reklamujecie i w jak dużym mieście przebywacie. Jeśli mieszkacie w Warszawie lub Krakowie, to zasięg Waszej reklamy będzie ogromny. Jeśli zaś mieszkacie w małej mieścinie, gdzie każdy siebie zna – macie problem. Istnieje jednak możliwość, aby balony z nadrukiem oddawać dużym supermarketom w większym mieście za darmo, w ramach reklamy. Wiele firm na takie coś się zgadza, a na efekty w postaci klientów nie trzeba długo czekać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *